/Files/images/Без названия.jpg

Звіт керівника

Дошкільного навчального закладу (ясел - садка)комбінованого типу № 22 «Ластівка»

Білоцерківської міської ради Київської області

за 2020/2021 н.р.

Закінчився складний та незвичний навчальний рік і ми підводимо підсумки роботи колективу дошкільного навчального закладу.

Керуючись Положенням про порядок звітування завідувача ДНЗ перед трудовим колективом, представниками громадського самоврядування дошкільного закладу, пропоную ознайомитися із звітом завідувача за період 2020/2021 навчальний рік.

Головними завданнями звіту, як засобу інформування громадськості є:

· підвищення відкритості дошкільного закладу;

· задоволення інформаційної потреби різних груп користувачів: це і батьки, і педагоги, і засоби масової інформації та органи влади;

· інформаційне забезпечення ринку освітніх послуг в ДНЗ;

проведення громадської експертизи управлінських рішень, стратегій і програм розвитку установи.

Основним напрямком роботи ДНЗ, відповідно до Положення про дошкільний навчальний заклад, є створення належних умов для забезпечення рівного доступу до якісної освіти. Зміст дошкільної освіти визначається Базовим компонентом дошкільної освіти та реалізується згідно з Державною базовою програмою, навчально - методичними посібниками, затвердженими МОН.

Головною метою роботи дошкільного закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового та духовного розвитку.

В закладі протягом 2020-2021 н.р. функціонувало 11 груп із них 2 - 1 класів, 9 - садових груп (2 з них спеціальні), 2 – групи раннього віку.

Проводиться корекційно - відновлювальна робота з предметно - практичного навчання, формування мовлення, розвиток психічних процесів у дітей ( пам’яті, мислення, сприймання, увага, уява тощо.)

Діяльність нашого дошкільного навчального закладу регламентується планом роботи, який складений на навчальний рік. Навчальний рік у дошкільному закладі починається з 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року. З 1 червня по 01 липня у дошкільному закладі проводиться оздоровлення дітей.

В цьому навчальному році педагогічний колектив мав за мету створити і забезпечити умови для формування у дошкільнят елементів екологічного світорозуміння, громадянської вихованості, сприяти фізичному, психічному і духовному здоров’ю дитини. Забезпечення рухового режиму протягом дня досягалося за допомогою різноманітних вправ і ігор, їх чергувань із заспокійливими видами діяльності дітей.

Освітній процес в ДНЗ здійснюється згідно вимог програми розвитку дитини дошкільного віку „Українське дошкілля ”, та регулюється законами України „Про мови”, ”Про дошкільну освіту”, Базовим компонентом дошкільної освіти та Програмою розвитку системи дошкільної освіти м. Білої Церкви, основу якої становить забезпечення належних умов для здобуття дошкільної освіти, роль якої визначена пріоритетною у становленні та розвитку особистості дитини. У своїй діяльності педагоги здійснювали місію диференціації і гуманізації ( в ім’я дитини, для дитини ), враховували інтереси, можливості і потреби дітей, користуючись нововведеннями. створюючи просторове предметно - розвиваюче середовище для кожної дитини, спираючись на Конвенцію про права дитини, Національну програму „Діти України”, Закон України „Про охорону дитинства”.

Протягом року розвитком музично - ритмічних здібностей дітей займалися музичні керівники дошкільного навчального закладу Гамарник Оксана Володимирівна, та Котлярчук Олена Михайлівна, проводились свята та розваги відповідно до програмових вимог, заплановані в навчальному році.

Кадрове забезпечення

Колектив дошкільного закладу згідно штатного розкладу нараховує 50 штатних одиниць, з них - педагогічного персоналу 22 особи. ДНЗ укомплектований педагогічними кадрами: завідувач, вихователь-методист, вихователі - 15, музичні керівники - 2, психолог – 1, інструктор з фізкультури - 1., учителі-логопеди-2 .

Фаховий рівень педагогічних кадрів забезпечується безперервною системою підвищення кваліфікації педагогічних кадрів на рівні дошкільного закладу, шляхом відвідувань педагогами методичних об'єднань, курсів підвищення кваліфікації кадрів.

З метою підвищення теоретичного рівня та фахової підготовки на курси підвищення кваліфікації при Комунальному вищому навчальному закладі Київської обласної ради Київському обласному інституті післядипломної освіти були направлені в цьому навчальному році слідуючі педагогічні працівники:

§ Мостовенко Л.П. – вихователь,

§ Сахацька Л.В. – вихователь,

§ Мартиненко К.В. – вихователь,

§ Вернигора В.В. – вихователь,

Протягом року, з метою самоосвіти і підвищення теоретичного рівня та фахової підготовки систематично опрацьовували і ознайомлювали вихователів з нововведеннями в педагогічній і діловій літературі. Творчою групою ДНЗ, яку очолювала вихователь-методист Аксьонова А.В. були розроблені методичні рекомендації, що містять перспективний та календарний плани, конспекти занять, дидактичні ігри та інші методичні прийоми роботи з дітьми з патріотичного виховання.

З метою якісного підвищення професійного рівня, відповідності займаній посаді, рівню кваліфікації в 2020/2021 н.р. педагогічні працівники пройшли атестацію , а саме:

· Кеба Т.А. – (практичний психолог), присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»

· Аксьонова А.В. – (вихователь-методист), присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»

· Швалюк О.О. – (вихователь) присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії»

· Дулина В.В.– (вихователь) встановлено 11 тарифний розряд

· Ніколайцева А.А. – (вихователь) встановлено 11 тарифний розряд

Для підвищення рейтингу дошкільного закладу, пропагування досвіду роботи педагогічного колективу, ознайомлення громадськості та батьків з життям ДНЗ постійно поповнюється матеріалами сайт закладу http://bilatserkva-dnz22.edukit.kiev.ua/

Щодо методичної роботи з кадрами, в дошкільному навчальному закладі в 2020/2021 н.р. своєчасно проводились педагогічні ради, педгодини, семінари - практикуми, „круглі столи”.

За 2020/2021 н.р. в дошкільному навчальному закладі були заплановані колективні перегляди, які переглянуті педагогічним колективом, з таких тем:

Використання іграшкового матеріалу зробленого власними руками. Застосування сучасного формату ігрової діяльності вихованців.
Заняття з використання STREM-освіти для пізнавального розвитку дошкільнят.
«Чарівне скло»- виявлення емоцій та почуттів
Вплив LEGO-конструювання на пізнавальний розвиток дошкільників. Застосування мовних підходів в роботі з дітьми. (мовний квест)
листопад
грудень
січень
січень
лютий
березень
Ніколайцева А.А.
Миронова Н.Ю.
Єріна В.В.
Кеба Т.А.
Дулина В.В.
Швалюк О.О

Харчування дітей в дошкільному навчальному закладі, організовувалось із дотриманням натурального набору продуктів (м’ясо свинне, масло вершкове, олія, молоко, сир творожний, сир твердий, крупи: пшоно, гречка, рис, ячка, перловка, овочі) його кратність дошкільному навчальному закладі залежила від режиму роботи закладу та тривалості перебування в ньому дітей.

Аналіз виконання норм харчування за навчальний рік показав, що в цілому харчування вихованців дошкільного навчального закладу здійснювалось наближено до норм: ясла – 84 %, садок - 75%. Невиконання в повній мірі норм харчування можна пов'язати з необхідністю дотримання цінового показника.

З пільгової категорії безкоштовно харчується - 56 дітей:

- з багатодітних сімей - 6 дітей,

- з сімей учасників бойових дій АТО - 12 дітей,

- малозабезпечені – 5 дітей.

- діти - сироти – 1 дитина,

- внутрішньо переміщенні особи – 2,

- діти з особливими потребами – 30.

Відповідно до штатного розпису дошкільний навчальний заклад укомплектовано працівниками, які забезпечують організацію харчування.

На належному рівні виконувалися медичне обслуговування дітей у дошкільному навчальному закладі на протязі 2020/2021 н.р., що здійснювалось медичними працівниками Ларіною А.А., Погорєловою Ю.В., які входять до штату закладу.

Медичні сестри проводили обов’язкові щоденні медичні огляди дітей, надавали невідкладну медичну допомогу на догоспітальному етапі. Виконували основні обов’язки - це моніторинг стану здоров’я, фізичного та нервово - психічного розвитку дітей, організовували медичні огляди працівників закладу. Також здійснювали контроль за організацією та якістю харчування, дотримування раціонального режиму навчально - виховної діяльності, навчального навантаження, контролювали виконання санітарно - гігієнічного та протиепідемічного режиму, проведення санітарно - просвітницької роботи серед дітей, батьків та працівників закладу.

Створення умов щодо безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу

Згідно ст. 23 Закону України «Про освіту» дошкільний заклад забезпечує право дитини на охорону здоров'я, здоровий спосіб життя через створення умов для безпечного нешкідливого утримання дітей. Дана робота ведеться в таких напрямках:

• Створення безпечних умов для перебування дітей.

• Організація догляду за дітьми.

• Робота з колективом по ОП, БЖД.

• Навчально-виховна робота з дітьми з питань БЖД.

• Робота з батьками.

Кожен працівник ДНЗ проявляє турботу по створенню безпечних умов для перебування дітей як у приміщенні, так і на прогулянкових майданчиках. Вчасно відбувається усунення несправності устаткування, ремонт меблів та іншого обладнання.

У відповідності до нормативно-правових документів ведеться документація, навчальний заклад забезпечений нормативно-правовими документами. Своєчасно видавались накази про організацію роботи, щодо запобігання дитячого травматизму в дошкільному закладі в осінній, зимовий, весняний та літній періоди, про підсумки роботи закладу щодо запобігання дитячого травматизму.

Згідно з графіками проводились інструктажі з працівниками з безпеки життєдіяльності дітей, охорони праці, пожежної безпеки.

Питання безпеки життєдіяльності дітей та запобігання усіх видів дитячого травматизму розглядалися на нарадах при завідувачі, виробничих нарадах. Були освітлені питання важливості виконання заходів техніки безпеки на робочих місцях для забезпечення життєдіяльності малюків під час освітнього процесу, аналізувалася робота колективу з даних питань, санітарні правила улаштування та утримання дошкільного закладу, пожежно-технічних умов влаштування ДНЗ.

Дошкільному навчальному закладу «Ластівка» 53 роки. Життя вимагає постійних реконструкцій та оновлень. Це питання залишається одним із основних у діяльності завідувача.

Успіхи дошкільного закладу це успіхи всього колективу.

Висловлюю подяку всім, хто причетний до освітнього процесу та матеріально-технічного забезпечення діяльності ДНЗ і допомагає у здійсненні всіх тих цілей і завдань, які ставить перед собою педагогічний колектив, хто сприяє розвитку і вихованню молодого покоління.

Зібратись разом - це початок, триматись разом - це прогрес, працювати разом - це успіх!
Кiлькiсть переглядiв: 687

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.