Вихователь:
Чугунова Ольга Миколаївна
Розклад організованої діяльністі дітей та дорослого
П | 1 2 | Рухова діяльність 9.00-9.20 Образотворча діяльність (м) ІІ п.д. педтехнологія |
В | 1 2 | Музична діяльність 9.00-9.15 Математична діяльність ІІ п.д. конструктивно-будівельна діяльність |
С | 1 2 | Рухова діяльність 9.00-9.20 Мовленнєва діяльність ІІ п.д. літературна, театралізована діяльність |
Ч | 1 2 | Музична діяльність 9.00-9.15 Природнича діяльність ІІ п.д. розваги |
П | 1 2 | Соціокультурна діяльність Образотворча діяльність (а, л) Рухова діяльність (в) |
Орієнтовний розпорядок дня групи №10 молодший дошкільний вік
Процеси | Орієнтовний розподіл часу |
Зустріч дітей на ігровому майданчику ізольовано від інших груп, огляд, температурний скринінг | 7.30 - 8.00 |
Ранкова гімнастика на свіжому повітрі | 8.00 - 8.10 |
Вхід до групового приміщення зі збереженням дистанції з іншими групами через вхід №1 вул. Шептицького | 8.10 - 8.15 |
Проведення гігієнічних процедур | 8.15 - 8.20 |
Підготовка до сніданку, сніданок | 8.20 - 8.45 |
Ігри, підготовка до організованої діяльності | 8.45 - 9.00 |
Організована діяльність дітей та дорослого | 9.00 - 10.00 |
Вихід на прогулянку через вхід №1 вул. Шептицького | 10.00 - 10.10 |
Прогулянка, ігри, самостійна діяльність дітей, спостереження, повітряні та сонячні процедури | 10.10 - 12.05 |
Повернення з прогулянки через вхід №1 вул. Шептицького | 12.05 - 12.15 |
Проведення гігієнічних процедур | 12.15 - 12.25 |
Підготовка до обіду, обід | 12.25 - 12.55 |
Проведення гігієнічних процедур | 12.55 - 13.05 |
Підготовка до сну, сон | 13.05 - 15.00 |
Поступовий (у міру пробудження дітей) підйом, гігієнічні процедури, загартовувальні заходи, розваги, ігри | 15.00 - 15.27 |
Підготовка до вечері, вечеря | 15.27 -15.55 |
Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку через вхід №1 вул.Шептицького | 15.55 -16.10 |
Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність за власним вибором, спостереження (усі активності проводяться ізольовано від інших груп) | 16.10 –17.30 |
Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому | 17.30 –18.00 |
Вихователь групи у своїй роботі використовує розвиваючі ігри. Під час яких потрібно дати дитині можливість думати самостійно, самій знаходити і виправляти помилки та пояснювати свої дії.
До дня вишиванки
Коментарi