/Files/images/завантаження (1).jpg

Освітня робота в закладі дошкільної освіти спрямована: - на забезпечення сприятливих умов для здобуття дітьми дошкільної освіти; - підвищення якості освітнього процесу шляхом використання інновацій, освітніх технологій та тісній співпраці з батьками; - збереження та зміцнення здоров'я.
В закладі дошкільної освіти створені належні умови для всебічного повноцінного розвитку та комфортного перебування дітей. Оформлення груп, кабінетів, залів є педагогічно-доцільним, відповідає естетичним та педагогічним вимогам. Кожне групове приміщеня естетично оформлене, має свій оригінальний стиль. В вікових групах облаштовані розвивальні предметно-ігрові осередки. Тематика осередків оформлена й наповнена матеріалами, посібниками та іграшками із врахуванням освітніх вимог та вікових особливостей вихованців, що дозволяє задовольнити індивідуальні інтереси дітей, зробити освітній процес диференційованим. Облаштування ігрового та розвивального простору кожної групи дає можливість вихованцям діяти як невеличкими підгрупами так і індивідуально.
В освітньому процесі нашого закладу дошкільної освіти використовуються такі основні форми організації дітей: спільна організована освітня діяльність дітей і дорослих, ігри, самостійна діяльність дітей (художня, рухова, мовленнєва, ігрова, трудова, дослідницька та ін.), індивідуальна робота, спостереження, екскурсії, походи, свята та розваги, гуртки тощо. Вони можуть бути організовані фронтально, підгрупами, індивідуально залежно від віку дітей, педагогічної мети, матеріально-технічного забезпечення закладу, професійної майстерності педагога.
Центром методичної роботи закладу дошкільної освіти є методичний кабінет, в якому зосереджено необхідні матеріали та педагогічні посібники відповідно до вимог Базового компоненту дошкільної освіти.
Ефективність управлінської діяльності забезпечується через загальне планування: річне та календарне, яке охоплює всі напрямки роботи колективу. Річне та календарне планування відповідає концептуальним та проблемним завданням, над якими працює колектив, що забезпечує раціональну й впорядковану роботу всіх підрозділів закладу в поетапній реалізації поставлених завдань.
Адміністрація закладу постійно працює над удосконаленням забезпеченням якості освітнього процесу за допомогою внутрішнього контролю, дотримуючись його основних принципів: планомірності, обґрунтованості, повноти теоретичної і методичної підготовленості працівників. Вивчення загального стану освітнього процесу планується у формі комплексних та тематичних перевірок; попереджувального, оглядово-оперативного та епізодичного контролю. Ці види контролю забезпечують вивчення діяльності всіх педагогів, злагодженість та систематичність роботи всього колективу. Наслідки здійснення контролю відображаються в наказах, протоколах педрад, книгах контролю за навчально-виховним процесом.
Кiлькiсть переглядiв: 281

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.